Momenteel hanteren wij een patiëntenstop.
Als u een afspraak niet kan nakomen vragen wij u vriendelijk ons hiervan tenminste 24 uur op voorhand te verwittigen. Op deze manier kunnen we een andere patiënt helpen en voor u een andere afspraak maken op een gunstiger tijdstip. Bij het niet nakomen van uw afspraak of het laattijdig annuleren, zijn wij genoodzaakt hiervoor een vergoeding aan te rekenen.
Bij elke afspraak dient u zich met uw identiteitskaart of kidsID aan te melden aan het aanmeldpunt. Gelieve hiervoor 5 minuten vóór uw afspraak aanwezig te zijn.
Wij vragen nieuwe patiënten om de vragenlijst af te printen en ingevuld mee te brengen bij uw eerste behandeling.
(Betalend nummer)
Weekends en feestdagen, tussen 9u00 en 18u00 uur.
De wachtdienst is een dienstverlening aan patiënten om urgente pijn te bestrijden of verergering van een noodsituatie te voorkomen. De wachtdienst levert dus uitsluitend noodbehandeling. De behandelde patiënten krijgen steeds een verslag van de behandeling mee voor hun huistandarts. De interventies zijn NIET gratis. Tijdens de georganiseerde wachtdienst hanteren alle tandartsen de geldende conventietarieven, voor zover de behandelingen opgenomen zijn in de nomenclatuur.